6 Haziran 2012 Çarşamba

Zayıflamak için Lida’ dan Yardım Alın



Zorlanımlı bir tutkuyla uğraştığınız bir anda, en derin dini inanç bile bağımlılığın gücü karşısında etkisiz hale gelebilir. Lida kapsül’ le birlikte düzenli bir uygulama halinde zihinsel olarak Tanrı’ ya seslenme disiplinini geliştirmeyi öğreniyorsunuz. Lida kapsül kullanmaya sadece ihtiyacınızın olduğu sırada yardım istemek için başlamayın, bunun yerine ona sükûneti geliştirme ve korumanın bir yolu olarak seslenin.

Lida zayıflama hapı bunu yapmaya gösterdiğiniz direncin parçalanmasına yardım edecektir, içsel huzurun kaynağıyla yeniden bağlantı kurmanızı sağlayarak histerinizin dışına çıkmanıza ve en sonunda onu sona erdirmenize yardım edecektir.

Sevgiye teslim olmadığınız anlarda, korkuya bağlanmışsınızdır. Bilinçli olarak ve ileriyi düşünerek ışığı çağırmadığınızda, karanlığa karşı savunmasızsınızdır. Ve ruhunuzun özlemini çektiği karanlık değil ışıktır. Ruhsal bakımdan sırf daha az et haline gelmek için değil daha fazla ruh haline gelmek için kilo kaybetmek istersiniz. Yersiz yediğiniz her an, sadece Kutsal Ruh’ un sevgisinin açlığını çektiğiniz, onu gerçekte var olduğu yerde bulamadığınız ve bu nedenle onu başka bir yerde bulmak için mücadele ettiğiniz bir andır.

Korkunun gözlerinin içine bakmayı ve ona boyun eğdirmeyi öğreniyorsunuz. Kutsal Ruh’ a uzanmak ve onun da size uzandığınız hissetmek için. Zihninizin şifa bulması için dua etmek ve kurtuluşunuzu deneyimlemek için. Ruhsal gücünüzü hatırlıyorsunuz.

Ancak hayatınızın her alanında teslimiyete istekli olmadıkça yaşamınızın bir alanında lida‘ dan yardım isteyemezsiniz. Sadece yiyeceği teslim edemezsiniz; her duygu ve düşünceyi teslim etmeye çalışmalısınız. Çünkü her duygu ve düşünce ya hastalığınıza ya da obezitenin iyileşmesine katkıda bulunur.

Zayıflamak için Lida’ dan Yardım Alın adlı yazımızla ilgili olarak daha fazla internet sayfasına ulaşmak istiyorsanız Zayıflamak için Lida’ dan Yardım Alın linkine tıklayarak daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder