13 Aralık 2013 Cuma

Sağlıklı zayıflamanın yolu Lida hapı

Lida zayıflama hapı ile sağlıklı bir şekilde kilo vermek artık mümkün... Bu ürün sizler için yapıldı
Hepimiz diyet yapmadan kilo vermek istiyorum.
"Ama bu mümkün mü?", Sormak.
Ben bir noktada hepimiz bu soruyu sordu ve arandı ve büyülü cevap için umut düşünüyorum.
İlk olarak, bana cevap tüm büyülü olmadığını söyleyelim.
Ve ikincisi, bana "diyet" ve "diyet" benim tanımları paylaşmak sağlar.
Ben sorduğumda "bu diyet yapmadan kilo vermek mümkün mü?" Düşünüyorum, ne biz gerçekten soruyor "kendimi nasıl aç kalmadan kilo verebilir?"
Bu anlamda, "diyet" diyet kısıtlamaları ile belirli bir gıda rejimi anlamına gelir. Dukan Diyeti ile, yemek karbonhidrat sayısı kısıtlanmıştır. Weight Watchers ile, bir günde kalori sayısı kısıtlanmıştır. "Lahana Çorbası Diyeti" ile, kalori ve genel beslenme sınırlıdır!
Böylece "diyet" bir tanımıdır. Ama dönem "diyet" kullanılan başka bir yol genellikle yemek nasıl tarif etmektir. On "Superbowl hafta sonu, ben sıkı bir pizza, tavuk kanadı ve bira diyet uygulayın!"Başka bir örnek, benim kişisel durumda, "Ben bir dengeli, yüksek beslenme diyeti uygulayın." Olacaktır (Tamam, belki hiç tofu ve brüksel sproutsâEUR |) Hiçbir yiyecek Superbowl Haftasonu sınırlıdır ve benzer hiçbir yiyecek ben de yemek yolu kesinlikle tabu.
Benim durumumda, ben bana bir kolay hazırlamak, ucuz, yüksek beslenme alternatif ile hakkında çok az bilgi (çoğunlukla kahvaltı ve öğle yemeği) bakım yemek yerine sağlayan bir şekilde yemek nasıl öğrendim. Bu garip pizza ve burger ve ben çok seviyorum bu zengin ve lezzetli yemekleri keyfini ücretsiz beni bırakır! Bunu yaparak, bana diyet yapmadan kilo veren bir "diyet" var.
Ben kilo kaybı için bazı "Gizli Trick" olduğunu, hepimiz için kısmen düşmüş biliyor, ya da en azından inanmak istedim:
Lida hapı ile hepsi mümkün olabilecek ve kilo verebileceksiniz.
"Çöl bu kayıp iksiri içmek ve uyku sırasında 5 kilo!"
"Bu basit bir egzersiz günde sadece bir dakika içinde, size 6 paketi ABS verecektir!"
İşin gerçeği, vücudunuzun bir karmaşık makine olduğu ve bunun içinde hiçbir mekanizma bir vakum çalışır. Bunu yaparsanız "çoğu zaman", sonra BU olur: insan vücudu ile, daha fazla gibi. Aynı zamanda da "bu başka bir şey yaptım" Ama bu olamaz.
En diyetler bugün sadece tüketmek daha fazla kalori yakmak ise o zaman kilo kaybedersiniz öncül çalışır. Yüzeyde, mükemmel mantıklı, ve çoğumuz bu mantık içine almak neden olmasıdır. Bu doğru olsaydı, ve kalori ve kalori dışında kilo kaybı tek faktör olsaydı, o zaman neden diyetler% 85-95, bir yıl içinde başarısız olduğunu?
İşte benim kendi deneyimlerinden ilginç bir hikaye. Ben erken 20 iken, küçük bir Güney Amerika ülkesinde 3 ay için gönüllü oldu. Pirinç, un büyük bir çanta ve nohut büyük bir çanta büyük bir çanta: Biz yağmur ormanı vardı ve biz vardı tek gıda olduğunu, bu hafta 5 sırasında. Biz de bazı maya, tuz, ve diğer küçük öğeleri bir çift vardı. Ama alt satırda, biz temelde sadece hiçbir protein, yağ, vitamin ve mineraller ile karbonhidrat vardı. Tüm kadınlar aslında bazı ek kilo paketlenmiş olan ise bu 5 hafta sonunda, bizim gruptaki tüm erkekler bir deri bir kemik sopa rakamlar dönmüştü!
Hepimiz aynı şeyi yedim. Hepimiz aynı işi yaptı. Hepimiz uyku aynı miktarda var. Tek fark, bizim seks oldu. Içimizde çalışan farklı hormonlara sahip olduğundan, cinsiyetler her farklı besin (kalori değil) açlık bu formu yanıtladı.
Yani bana beslenme ve vücudun tepkileri hakkında öğrendiklerini anlatalım ve ben artık diyet yapmadan kilo vermek için bu bilgileri nasıl kullandıkları.
İlk olarak, kalori ve kalori dışarı indirimli olamaz. Bu, formülünün bir parçasıdır. Kalori enerji ile bize sağlayan doğrudan bir rol oynamaktadır. Ama dolaylı olarak, kalori de genellikle vitamin, mineral ve eser elementler şeklinde beslenme eşlik ediyor. Eğer kalori azaltmak Yani genel olarak konuşursak, siz de onlara eşlik beslenme azaltmak. Biz bu konuda süper dikkatli olmak zorunda.
Kalori hacmine eşit derecede önemli, protein, yağ ve karbonhidrat kalori oranıdır. Ben her gün kişi başına 2000 kalori sadece% 5 protein tüketen birine karşı protein şeklinde kendi kalori% 15 tüketen farklı bir fiziği var olacağını hayal edebiliyorum eminim.
Genellikle gözden kaçan bir süper önemli faktör hormon üretimi. İnsan büyüme hormonu (HGH), yağ yakmak kas inşa etmek ve kemikleri güçlendirir. İnsülin HGH engeller. Ve Kortizol HGH ezeli düşmanı olduğunu ve yağ oluşturur, kas yakar ve besin kemikleri tüketir.
Ne yemek. Kere yemek. Zaten taşıyorsun yağ miktarı. Sizin uyku düzeni. Günlük stres. Ve vücudunuzun toksik yük vücudunuzun bu hormonları üretir nasıl tüm faktörlerdir. Ne sizin HGH potansiyelini en üst düzeye çıkarmak ve kortizol üretimini en aza indirmek için ne yapıyorsun?
Sonra tabii taahhüt ve vücudun baz metabolizma hızı egzersiz seviyesi ve türü vardır.
Bunlardan TÜM kilo kaybı ya da kilo alımı bir rol oynamaktadır.
lida satış sitesi olarak bir çok site var fakat hepsi orjinal değil, linkten oraya giderek satın alabilirsin.
Bu bir "zayıflama gerçektir" düşünün: 3500 kalori yağ bir kilo vardır. Eğer kiloyu korumak ve daha sonra (= 3500 kalori 7 gün x 500 kalori), sonra 1 hafta içinde, 500 kalori günlük kalori tüketimini azaltmak olmuştur Yani, bir yağ depolanır kilo kapalı yakmış olacak.
O mükemmel mantıklı ve yeterli kolay görünüyor.
Ama ne bir 100 kalori can pop ile 600 kalori, yüksek protein, besin açısından zengin bir kahvaltı yerine geçerse? Ne insülin düzeyine olur? HGH üretim? gün için temel metabolizma hızı??
Eğer hala haftada 5 kilo olacak sizce?? Ben aslında kilo olabilir bahis olur!
Bizi izlemeye devam edin. Önümüzdeki makalelerde ben bu kilo kaybı / kazancı teker teker faktörleri her üzerine gidersiniz. Sonunda size diyet yapmadan kilo nasıl bilmek gerekli bilgiye sahip olmalıdır!

0 yorum:

Yorum Gönder