12 Aralık 2013 Perşembe

Sağlıklı Yaşamın Sırrı ; Doğanın içinde olmak

Sağlıklı yaşam sırları arasında bir çok gizli bilgiler yer almaktadır.

Seni bilmiyorum ama bana her şeyi halletmek için yeterli saat gün yok gibi bazen hissediyorum. Erken kalkmak ve sonra taahhütlerini ve yükümlülüklerini karşılamak için acele günün geri kalanını geçirmek. Süre geri Ben hissediyorum gün vardı tamamen boşaltılır ve benim yorgun başını tutmak için yapabildiğim hepsi ve gözleri açık! çok meşgul olmak, benim diyet. şekerli atıştırmalıklar, işlenmiş gıdalar ve enerji içecekleri biraz daha oluşuyordu ben Neyse ki doğal olarak benim enerji seviyelerini en üst düzeye çıkarmak için bir yol keşfetti ve şimdi ben bir şey hakkında sadece başa hissediyorum. Ben daha mutlu, daha güvenli hissediyorum ve benim arkadaşlarım bana sık sık sormak çok fazla enerji var "sadece ne var!?" Ben o gün her zamankinden daha üretken olmanın çökertmeyi gibi. BU özel soruya cevabı oldukça şaşırtıcı ... daha fazla enerji ihtiyacınız var? Kafein cevap değil! stres uykusuz bırakarak ve enerji eksik ise, muhtemelen kahve büyük bir sarsıntı ile güne başlayın ve sadece bu yüzden devam edebilirsiniz gün boyunca daha fazla kafein bırakma eylemi devam tekme. sorun, daha size azalan enerji seviyelerini desteklemek için kafein güveniyor, daha bağışıklık onun etkisi olur ve daha fazla ihtiyacınız olacak. Eğer bir fincan kahve günde üç kez altı çift espresso olur, bunu biliyor ve hala yorgun hissediyorum. Önce Söylemeye gerek yok, bu kadar kafein olumsuz stratosferik kadar kan basıncını sürüş dahil olmak üzere sağlık birçok yönleri üzerinde etkiye sahip olabilir seviyeleri. Ben orada iyi bir şey olarak çok fazla böyle bir şeydir ve kafein aşırı güven sadece. kaçınılmaz bir kaza erteleyerek demektir bulduk basitçe, arada anti-kafein olduğumu değil Neyse ki bize sağlık bilinçli go-alıcılar için enerji düzeylerini yükseltmek için kahve ve kafein bir alternatif var -. maca adında bir süper yiyecek ? maca isveç şurubu ile sağlıklı yaşamak mümkün olduğu gibi etkili ve kısa sürede etkilerini görmek de mümkündür. Nedir ben ilk maca geldi, bu bir yüz nemlendirici bir madde olarak oldu. Ben daha sonra o maca keşfetmek için biraz sürpriz daha olduğunu söylemeye gerek yok! Da bir gerçek superfood Maca, ya da bazen bilindiği gibi Maca kökü, deniz seviyesinden yaklaşık 10.000 feet yükseklikte yetişir Andes yerli bir Perulu bitkidir seviyesi. Bu kadar Peru yüzyıllardır kullanılan bir bitkisel tedavi-tüm soğuk algınlığı iktidarsızlık için her şeyi tedavi etmek için kullanılan! Maca yoğun çok besin ve gerekli vitamin ve mineraller, amino asitler ve bol miktarda lif içerir ve demir ve kalsiyum açısından özellikle zengin olup . ancak büyük yararı bir enerji verici olduğu gibi bu Maca - energizer kahve metabolizmanızı hızlandırmak ve bir uyarıcı olarak hareket ederek enerjinizi artırır, maca tamamen farklı bir mekanizma olsa çalışıyor. İsveç iksiri olarak da bilinen bu karışım tamamen bitkiseldir.Bir adaptojen olarak tanımlanan, maca böylece vücut hayat size atıyor enerji üretmek ve günlük stres ile başa çıkmak için daha iyi yapabiliyor hormon seviyelerini dengelemeye yardımcı olduğu söylenir. Hormonlar çalışması için nasıl vücudun organları anlatmak kimyasal haberciler vardır. . Bazı hormonlar katabolik ve diğerleri geri vücudunuzun bina sorumludur anabolik iken vücudunuzun aşağı parçalanmasından sorumlu olan çok fazla stres, kötü beslenme ve çevresel kirleticilerin çok fazla maruz kalması, hormonal dengesizliğe yol açabilir - normalde lehine katabolik hormon. Bu kadar geri inşa ediliyor aksine vücudunuzun sürekli aşağı kırılmış demektir. Hiç merak çoğumuz yorgun hissediyorum ve! Her zaman "dayak"nedeniyle hormon dengeleme yeteneği, Maca, arıza üzerinde sonları koyar ve geri anabolizma ve iyileşme yönünde hormonal denge yatırır. Bu vücudunuzun daha dayanıklı yorgunluk ve modern günlük yaşamın stres ile başa çıkmak için daha mümkün olduğu anlamına gelir. Hayat seni almak için daha az olasıdır, çünkü Kısacası, enerji seviyeleri artar.Maca -? hormon replasmanı için bir alternatif geleneksel tıp hormon replasman tedavileri aksine, maca bireysel organlar üzerinde çalışmıyor ama bunun yerine tüm organizmayı etkileyen - diğer bir deyişle, YOU! Maca sadece sizin doğal hormon düzeylerini dengeler Ve çünkü, her zaman tıbbi hormon replasman tedavisi ile durum böyle değil etkileyen tatsız tarafı her türlü az veya hiç şansı yoktur. hormonları dengeleyici ve vitamin ve mineraller sağlıklı bir hit sağlamanın yanı sıra, maca zamanda tam anlamıyla yaşlanma belirtileri bazı ters yardımcı olabilecek güçlü bir antioksidandır. Bu düzenli olarak maca tüketmek Peru yerlileri, uzun ve sağlıklı bir yaşam ve sağ sonuna kadar aktif olması tesadüf değil. Maca Formlar bunu almak istiyorum nasıl seçebilirsiniz böylece Maca formları bir dizi mevcuttur mucize süper gıda ... â € ¢ Kapsüller uygun ama sen maca daha büyük bir miktar almak gerekiyorsa pahalı ispat edebilir. kolayca su, bir yüzlü veya meyve suyu ile karıştırılabilir gibi â € ¢ Toz başka bir seçenek ancak bazı insanlar Tadı kapalı ilk başta biraz bulabilirsiniz. â € ¢ Sıkıştırılmış maca tablet gevşek tozu saflığı ve konsantrasyonu ile birlikte kapsül kolaylık sunuyoruz. Maca kökü doğrudan ekstre â € ¢ Maca sıvı, bir çok konsantre hit sağlar Maca iyilik ve başka bir seçenek dikkate değer. , Peru'da kaynaklı organik maca hazırlıkları satın almak önemlidir sen karar maca hangisi şeklidir. mı Maca güvenli herkes için? bu güvenli yüzden Perulular 3000 yıldır maca kullanıyorum Genel olarak, maca çoğu insan için uygun olduğunu varsayalım. Eğer hipotiroidi veya diyabet gibi özel bir hastalığı tedavi etmek için maca kullanıyorsanız, ben şiddetle doktorunuzla niyeti tartışmak öneririz. Kendini reçeteleme için asla iyi bir fikir bile güvenli ot veya tıbbi durumların tedavisinde superfood (o daha iyi nedenini bulmak ve sadece etkisi tedavi) yani size doktorunuz ile alıyor ve neden ne açıklamak emin olun. Bu, hamile veya emziren iseniz. Çift gider o olabilir çünkü maca% 100 doğal bir maddedir ve oldukça ilaç yerine, maca almamalıdır neden gerçek bir sebep yok aslında yiyecek bir şeklidir olarak ancak böyle bir hormon seviyeleri üzerinde derin etkisi, üzgünüm daha güvenli olması her zaman daha iyidir.

0 yorum:

Yorum Gönder