14 Temmuz 2012 Cumartesi

Lida Sebebiyle Değişim

Günler geçtikçe zayıfladığımı hissediyor, değişimi aynada gözlemliyor ve çevremden çok olumlu tepkiler alıyordum. Ne mi yapıyordum ? Tabii ki Lida ürününü kullanıyordum. Çevremdeki insanlar, özellikle de uzun zamandır beni görmeyenler bendeki değişimi büyük bir şaşkınlıkla karşılıyor, kararlılığımdan dolayı beni tebrik ediyorlardı. Yosun hapı Lida ile başladıktan bir ay sonra kıyafetlerim iyiden iyiye bol gelmeye başlamış, kendimi sanki başkalarının kıyafetlerini giyiyor gibi hissetmeye başlamıştım. Bütün bunları daha önce hiç yaşamamış, daha önceki yanlış kilo verme denemelerimde bırakın kilo vermeyi, kilo aldığım bile olmuştu. Bu yaşadıklarım doğru yolda olduğumu bana gösteriyor ve beni daha çok kamçılıyordu. Birçok kişi bendeki bu büyük değişimi gördüğünde kaç kilo verdiğimi merak etti ama inanın ne diyete başladığımda ne de kilo verirken kiloma hiç bakmadım. Benim için kriter kaç kilo olduğum değil, tamamen dış görünüşümdü. Tartının ne söyleyeceğinden çok, pantolonumun ya da kemerimin bana ne söylediğiyle ilgileniyordum. Pantolonlarım bol geldikçe kemer takıyor, aldığım kemerleri delik açmaktan delik deşik ediyordum. Sonrasında da bütün pantolonlarım üzerimde çuval gibi durmaya başlayınca kendime yeni kıyafetler alıyordum. Aslında şimdi düşündüğümde, çok da bilinçli olmadan çok doğru yapmışım bu konuda. Diyet yapan kişilere baktığımda her gün defalarca tartıldıklarını gözlemliyorum. Yemek yiyip tartılan, tuvalete gidip tartılan, su içip tartılan, spordan önce tartılan, spordan sonra tartılan vs. insanlar var. Günün her saati tartılıyorlar. Bu örnek verdiğim konu hakkında daha deytaylı bilgilere Dengeli Lida Rejimi sayfamızdan erişebilirsiniz. Aslında biz diyetisyenlerin kilo vermede üzerinde durduğumuz konu tartıdaki değişiklikten öte, bedeninizdeki değişikliktir. İkisinin birbirine paralel olduğunu düşünebilirsiniz ancak bilinçli diyet yapan kişilerde yağ kaybı fazla olduğu için tartıdaki değişimden ziyade bedendeki değişim daha dikkat çekici olabilir. Bunun yanında, kilo çok değişkendir. Günün her saatinde farklı kiloda çıkabilir, kimi zaman çok dikkat etmenize rağmen kilo almış bile bulabilirsiniz kendinizi tartının üzerinde. Ancak bu gibi durumlar, sürekli tartıldığınızda moralinizi bozarak diyet motivasyonunu kaybetmenize neden olabilir ki diyette motivasyon en önemli noktalardan biridir. Bu nedenle diyet yapanlara sesleniyorum: “Tartılmayı bırakın, Lida Yosun Kapsülü ile bedeninize bakın.”

0 yorum:

Yorum Gönder