14 Temmuz 2012 Cumartesi

Lida ile Değişik Diyetler Yapmak

Kuşkonmaz, tarhun, safran, ançuez ve daha şu an aklıma gelmeyen birçok şeyi daha önce ne duymuş ne de tatmıştım. Lida zayıflama ilacı hakkında daha önce herhangi bir bilgiye sahip olmamama rağmen bu yiyecekleri nereden, bulabileceğim ve bulsam bile bunları nasıl yiyeceğim konusunda hiçbir fikrim olmamasına rağmen kilo verme konusunda kararlıydım. Bu yiyecekleri bir şekilde bulacak ve bu diyete, ne pahasına olursa olsun uyacaktım. Nitekim bütün çarşıyı talan edip, bir hayli para döktükten sonra listede yazan bütün yiyecekleri topladığım gibi eve getirdim. Önümde hiçbir engel kalmamıştı, tek yapmam gereken diyete başlama günüm olan meşhur pazartesi gününü beklemekti. Yatağıma yatmadan önce diyetin ilk günü kahvaltıda ne olduğunu öğrenmek için diyetimi astığım buzdolabının kapağına yöneldim ve hayatımda daha önce hiç yemediğim ve beslenme alışkanlıklarıma da pek uymayan bir kahvaltı mönüsüyle karşılaştım: “Şekersiz, sütsüz kahve ve limonlu havuç salatası”. Kahve ve havuçla ilgili bir problemim yoktu aslında. Kahveyi çok sık olmasa da arada sırada, özellikle de misafirliğe gittiğimizde büyüklerle birlikte içmekten keyif alıyordum. Onlarla kahve içerken kendimi de bir yetişkin olarak görüyordum. Havucu da öğlen veya akşam yemeklerinde salatanın içerisinde bayıla bayıla yiyordum. Bu iki şeyi sabah sabah yemek benim için diyete korkunç bir başlangıç yapmaktan öteye gitmese de yapacak bir şey yoktu. Kiloluydum ve kilo vermeliydim. Bu uğurda her şeye katlanmak durumundaydım. Ne oldu dersiniz ? Diyet hiçbir işe yaramadı. Bütün o 2 ayımı çöpe atmış, 1 kilo dahi verememiştim. Lida ilacı‘ nı tanıdıktan sonra ise kilolarıma bakış açım değişti. Öncesinde Lidanın zararları olduğu konusunda duyumlar almıştım fakat yaptığım araştırmalarda bunun doğru olmadığını açıkça gördüm. Şayet kullanıma başladıktan sonra da bu benim için kanıtlanmıştı. Lida, reductil gibi zararları olan bir ürün değildi. Sonuç ne oldu dersiniz ? 3 ayda 23 kilo verdim…

0 yorum:

Yorum Gönder